Tuesday, July 19, 2011

~ coretan budak matrik ~


Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang...

Alhamdulillah...terasa hari berlalu begitu cepat...
pejam celik dah nak bulan puasa pn...rasa terlalu singkat...
memori dengan kawan-kawan di sini pun terasa tak puas lagi...
tapi, masa memang tak mengizinkan...
lepas sorang, sorang yang keluar drpd matrik ni...
manisnya saat kita berukhuwah...terasa macam adik beradik...
cubit peha kanan, peha kiri terasa jugak...
walaupun kita sering tak sependapat, tapi kita tetap bersama...

nak kata ape lagi ek...
no idea right now, lots of work i have to do & done right now...
baru je lepas habis kuiz 2 utk math...
lagi seminggu ada pulak UPS...berdebar sgt2...takot tak boleh
perform yang terbaik utk umi & abh...
i must do the best...

and....
today too, one of my friends keluar utk ke SPA...
sedih, tapi nak kata apa lagi..
setiap pertemuan ada perpisahannya...


~ my roomate ~
drpd 4, tinggal 3...
sayang adda~
_cha&ayin_





Dedikasi khas utk budak2 B1t5b...
sori...rmai yang x dk dlm video...juz 5 of us...yg len tak dk pic pn..


video

No comments:

Post a Comment